اگر میتوانستیم خلاقیت را در روش ریاضی بگنجانیم، ریاضیات میتواند خلاقانه و سرگرمکننده باشد. ما در LA14 انبوهی انجام دادیم، درست در سراسر برنامه درسی و در همه موضوعات. سال سختی بود، بنابراین ما به خوبی کار می کنیم تا به عقب برسیم و همزمان جلو برویم. با این حال، این بدان معنا نیست که ما سرگرمی نداریم و همزمان از خلاقیت استفاده نمی کنیم. در حین یادگیری تقارن دورانی، کمی به پارکینگ رفتیم و از چرخ های مختلف ماشین ها عکس گرفتیم. سپس تصاویر را آپلود کردیم، آنها را دستکاری کردیم و یک قطعه دیجیتالی ایجاد کردیم که درک ما را توضیح می داد. در حین یادگیری اعداد کامل، مختصات دکارتی ایجاد کردیم و تصاویر رنگارنگی از نام خود را با نمودارهای مرتبط ترسیم کردیم. به طور کلی، کلاس ما نه تنها دارای نمونه هایی از یادگیری ما است، بلکه در عین حال بسیار رنگارنگ تر به نظر می رسد.