دارایی خالص فوق العاده بالا معمولاً افراد یا خانواده هایی با دارایی خالص بیش از 30 میلیون دلار هستند. دستیابی موثر به ارزش خالص فوق العاده بالا (UHNW) مستلزم درایت، ظرافت و درک عمیق نیازها و خواسته های منحصر به فرد آنها است.
اگر کسبوکاری دارید که به دنبال جذب و جذب مشتریان در بازار UHNW است، استراتژیهای زیر میتوانند به شما کمک کنند:
شبکه: در رویدادها، جشنها، کنفرانسها و سایر گردهماییهایی که UHNW اغلب در آنها شرکت میکند، شرکت کنید. شبکه سازی و ایجاد روابط بسیار مهم است.
ارجاعات: اعتماد یک فرد یا خانواده UHNW را جلب کنید و از این پیوند برای دریافت ارجاع به خانواده های دیگر استفاده کنید. ارجاعات از منابع قابل اعتماد فوق العاده موثر هستند.
پیشنهادات شخصی: محصولات، خدمات یا سرمایه گذاری هایی را ارائه دهید که نیازهای منحصر به فرد افراد UHNW را برآورده کند. این ممکن است شامل پورتفولیوهای سرمایه گذاری سفارشی، فرصت های منحصر به فرد املاک و مستغلات یا کالاهای لوکس سفارشی باشد.
شراکت با سایر متخصصان: بسیاری از خانواده های UHNW با مدیران دارایی، مشاوران مالی، وکلا و سایر متخصصان کار می کنند. ایجاد روابط با این متخصصان می تواند راهی برای خانواده های UHNW به شما بدهد.
رهبری فکری: خود یا کسب و کارتان را به عنوان یک رهبر فکری در زمینه های مورد علاقه خانواده های UHNW تثبیت کنید. این ممکن است شامل انتشار تحقیق، سازماندهی سمینارها، یا نوشتن مقاله یا کتاب باشد.
امور خیریه و بشردوستی: بسیاری از خانواده های UHNW به طور فعال در امور بشردوستانه مشارکت دارند. مشارکت در دلایل درست می تواند فرصتی برای تعامل و ایجاد روابط فراهم کند.
رویدادهای برتر: رویدادهای ممتازی را که خانواده های UHNW به آنها علاقه مند هستند، سازماندهی یا حمایت مالی کنید، مانند نمایشگاه های هنری، نمایش قایق بادبانی یا حراجی های خیریه.
انحصاری: محصولات یا خدماتی را ارائه دهید که در دسترس عموم نیست. انحصار برای بسیاری از UHNW ها جذاب است.
حامیان: حمایت مالی از رویدادها، تیم ها یا افراد با مشخصات بالا می تواند دید شما را در میان خانواده های UHNW افزایش دهد.
بازاریابی شخصی: اطمینان حاصل کنید که تلاش های بازاریابی شما به طور خاص خانواده های UHNW را هدف قرار می دهد. این شامل تبلیغات هدفمند، محتوای شخصی شده و پیام های شخصی شده است.
خدمات با کیفیت بالا: هنگامی که با یک فرد یا خانواده UHNW تماس برقرار کردید، ارائه خدمات استثنایی برای حفظ رابطه و دریافت ارجاع ضروری است.
حریم خصوصی و اختیار: خانواده های UHNW اغلب برای حریم خصوصی خود ارزش زیادی قائل هستند. نشان دادن اینکه میتوانید به صورت محرمانه و محرمانه خدمات ارائه دهید، میتواند یک نقطه فروش بسیار مهم باشد.
به یاد داشته باشید که هر خانواده UHNW منحصر به فرد است و آنچه با یکی کار می کند ممکن است با دیگری کار نکند. صبر، پشتکار و سازگاری در این زمینه بسیار مهم است.
اگر به دنبال کمک بیشتری در این زمینه هستید، در اینجا چند راه وجود دارد که میتوانیم با شما همکاری کنیم تا به کسب و کار شما کمک کنیم تا به خانوادههای UHNW بیشتری دسترسی پیدا کند:
مرحله 1. یک تماس استراتژی کشف رایگان رزرو کنید با من (June Cannon) جایی که میتوانیم اهداف، شکافهای شما را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و بازخورد ارزشمندی در مورد آنچه استراتژی بازاریابی شخصی شما باید بر اساس ما داشته باشد دریافت کنیم. ممیزی حضور دیجیتال شما (کانال های اجتماعی، وب سایت، نتایج جستجوی سئو، کانال های ویدئویی و غیره)
مرحله 2: جلسات استراتژی بازاریابی سفارشی. 12 نکته فوق در این مقاله تاکتیکها هستند، اما تکمیل جزئیات نحوه استفاده از آن تاکتیکها، «سس مخفی» است که ما برای موقعیتیابی و بستهبندی برند شخصی منحصربهفرد خود آوردهایم تا مورد توجه و یادآوری قرار بگیرید.
در طول جلسات استراتژی بازاریابی 1:1 شخصی شما، نقاط ضعف مشترکی مانند:
- شفاف سازی پیام برند شما
- ایجاد فاکتور WOW / UVP منحصر به فرد و داستان برند شما
- ایجاد طرح بازاریابی تأثیرگذار UHNW شما
- قیف های جذب سرب مقاومت ناپذیر را ایجاد کنید
- یافتن فرصت های شبکه UHNW
- استراتژی ارجاع خود را اصلاح و مقیاس کنید
- و بیشتر…
مرحله شماره 3. بسته تحول رهبری فکر. این یک سرویس “ساخته شده برای شما” و “ساخته شده با شما” است که در آن تیم کارشناسان بازاریابی ما محتوای چشم نواز و منحصر به فردی ایجاد می کنند که بینش های شما را از طریق قالب های مختلف به اشتراک می گذارد، از جمله اما نه محدود به:
- رزرو رویداد و کفش پادکست
- چگونه در جستجوی گوگل پیدا شویم
- انتشار (PR)
- محتوای وبلاگ ستونی در مورد کلمات کلیدی Ghostwriting
- کانال های رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کنید
- سمینار / وبینارهای خود را بازاریابی کنید
- ایجاد ویدیوهای طولانی و کوتاه با شما
- قسمت های پادکست مصاحبه خود را تهیه کنید
- وب سایت و شبکه های اجتماعی خود را تغییر دهید (در صورت نیاز)
در پایان، اگر در مورد اینکه چگونه میتوانیم به شما کمک کنیم به مشتریان بیشتری از UHNW دسترسی پیدا کنید تا کسب و کار خود را توسعه دهید، سؤالی دارید، یک تماس اکتشافی رایگان برای من رزرو کنید.
یک تماس را از اینجا رزرو کنید
هنگامی که روی پیوند بالا کلیک می کنید، ابتدا به شما هدایت می شود که یک فرم پذیرش کوتاه را پر کنید تا بتوانیم با هم تماس خود را به حداکثر برسانیم. سپس می توانید یک بازه زمانی را انتخاب کنید.
من مشتاقانه منتظر “دیدار” مجازی هستم.
پرسش: آیا نکته ای در مورد نحوه دستیابی به مشتریانی که در این مقاله به آنها پرداخته نشده است دارید؟ لطفا نظرات و/یا سوالات خود را در زیر به اشتراک بگذارید.
نویسنده: