5 نکته که قبل از تبدیل شدن به وصیت نامه باید در نظر گرفته شود


از شما خواسته می شود که یک وصی (یا مجری ترکه) باشید، یکی از بزرگترین افتخارات ممکن است. این یک گواهی واقعی از اعتماد است که توسط شخص مورد نظر به شما داده شده است. در حالی که از شما خواسته می شود که به عنوان یک مجری بازی کنید، مطمئناً یک تجربه چاپلوس کننده است، مهم است بدانید که این مسئولیت گاهی اوقات می تواند به مقدار زیادی کار نیاز داشته باشد – در برخی موارد به یک شغل تمام وقت تبدیل می شود.

در این حالت، اکثر پیمانکاران برای انجام درست کار به حمایت وکلا و حسابداران نیاز خواهند داشت. دامنه این کار به طور گسترده ای متفاوت است، از 10 ساعت کار تا بیش از 240 ساعت در سال که در آن ملک دارای سرمایه گذاری های بزرگ یا بسیاری از املاک اجاره ای است. همچنین معمول است که برخی از املاک به مدت یک سال از بسته بندی خارج شوند. این یکی دیگر از عوامل کلیدی است که هنگام پذیرش قرار ملاقات باید در نظر گرفته شود.

اگر تصمیم به پذیرش درخواست و تبدیل شدن به یک مجری دارید، مهم است که تعهدی که می‌دهید را درک کنید. مجریان بار حقوقی قابل توجهی را به دوش می کشند و می توانند به دلیل سوء مدیریت دارایی ها مورد شکایت قرار گیرند. شما می خواهید مطمئن شوید که تمام اطلاعات لازم را دارید تا مطمئن شوید که می توانید تمام تعهدات پیمانکاری خود را انجام دهید و از هرگونه مشکل یا عواقب قانونی جلوگیری کنید.

تیم مجرب ما در اینجا در RLB وظایف مورد نیاز یک پیمانکار را از تجربه شخصی درک می کند. برای ما مهم است که شما آنها را نیز درک کنید – بنابراین می‌دانید در صورت نیاز از کجا می‌توانید پشتیبانی مناسب را دریافت کنید!

1) اطلاع رسانی به ذینفعان

یکی از اولین وظایف شما به عنوان مجری، شناسایی ذینفعان در وصیت نامه و هماهنگی برای ملاقات با آنها خواهد بود. باید به آنها اطلاع دهید که در وصیت نامه به عنوان ذینفع نام برده شده است. در حالی که این کار آسان به نظر می رسد، دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که ممکن است به پشتیبانی حرفه ای نیاز داشته باشید.

ذینفعان ممکن است وقتی از آنچه که به آنها وصیت شده است یاد بگیرند ناراحت شوند. داشتن یک حضور حرفه ای که تجربه این نوع واکنش ها را داشته باشد، می تواند به پخش آسان تر وضعیت کمک کند.

علاوه بر نیاز به حمایت میانجی‌گری، مجریان همچنین وظیفه قانونی دارند که ذینفعان را بیابند (یا به دادگاه ثابت کنند که آنها تلاش کرده‌اند). گاهی لازم است آگهی در روزنامه منتشر کرد یا حتی یک بازپرس خصوصی استخدام کرد! تیم ما در این فرآیند با تجربه است و نه تنها آنچه توسط قانون مورد نیاز است، بلکه نحوه ارائه مدرک برای جستجوی مناسب را نیز می داند.

2) تقاضای اعسار

وصیت نامه فرآیندی است که توسط دادگاه برای اثبات معتبر بودن وصیت و تأیید تعیین وصی انجام می شود. درخواست صدور گواهی در هر موردی ضروری نیست، اما بسیاری از بانک ها قبل از شروع به انتقال دارایی ها بین حساب ها، می خواهند بدانند که وصیت نامه قانونی و معتبر است. معمولا یک وکیل به شما در روند درخواست کمک می کند، اما پیمانکار باید خودش اطلاعات لازم را جمع آوری کند. این جایی است که اغلب از کمک استقبال می شود.

علاوه بر درخواست وراثت، باید مالیات بر ارث را به استان مورد نظر بپردازید و اظهارنامه اطلاعاتی را به آژانس درآمد کانادا (CRA) ارسال کنید. این باید برای هر حساب به اضافه دارایی های ارزیابی شده انجام شود. به عنوان مثال، هر گونه املاک و مستغلات، به علاوه مواردی مانند آثار هنری و جواهرات. این می تواند یک تعهد بزرگ برای املاک بزرگتر باشد.

3) نگهداری حساب اموال

این یکی از قسمت های طولانی تر یا ادامه دار املاک است. حساب‌های دارایی مشابه صورت‌های مالی تجاری هستند، اما قوانین متفاوتی دارند. حساب های دارایی باید بین دارایی های سرمایه ای و درآمد تمایز قائل شوند. به عنوان مثال، ممکن است شما ذینفعی داشته باشید که حق دریافت درآمد از اموال (درآمد) را داشته باشد، اما شخص دیگری مالکیت واقعی (دارایی سرمایه) را دریافت کند.

حساب‌های املاک از شما می‌خواهد که یک تفکیک در حال اجرا از تمام تراکنش‌های انجام‌شده در دارایی برای دوره مورد نظر ارائه کنید. این اظهارات باید قبل از ارسال آنها به وکیل خود برای تصویب (تأیید معامله) به دادگاه تهیه شود. حسابداران بهترین دوستان شما برای این شغل هستند!

4) تکمیل اظهارنامه مالیاتی

درست مانند یک تجارت، اگر ملک همچنان به درآمد خود ادامه دهد، باید بر آن درآمد مالیات بپردازد. اگر شما مجری دارایی هستید، مسئولیت اطمینان از پرداخت مالیات متعلق به ملک قبل از توزیع دارایی بین ذینفعان، بر عهده شماست. دولت می تواند شخصاً شما را برای تمام مالیات های بدهکار تعقیب کند!

دریافت پشتیبانی از حسابدار بخش مهمی از تکمیل اظهارنامه مالیاتی برای املاک بزرگ نیز است!

5) نگهداری اموال

در نهایت، پیمانکار مسئولیت نگهداری کلی ملک را بر عهده دارد. این به معنای مراقبت از هر ملک، پیگیری سرمایه گذاری ها، پرداخت قبوض، اطلاع رسانی به طلبکاران و غیره است. یکی از بزرگترین وظایف در هر دارایی مدیریت روابط است. مجری باید با ذی نفعان، بانک ها، وکلا و حسابداران رابطه خوبی داشته باشد. آنها باید میانجی ارتباط بین آنها باشند و کل گروه را با هم کار کنند – که اغلب سخت ترین کار از همه است.

مجری یک اراده مستلزم آن است که صادقانه، با صداقت و قابل اعتماد رفتار کنید. نقش مجری واقعاً یک افتخار است، به این معنی که بالاترین تعهدی را که قانون تحمیل می‌کند به همراه دارد. به طور پیش فرض، با سوء رفتار یا سوء مدیریت به شدت برخورد می شود. غرامت برای یک مجری بسته به اندازه دارایی متفاوت است، اما یک مجری در انتاریو حق دریافت 5٪ از ارزش ناخالص کل دارایی را دارد. بیشتر اوقات، این موقعیت صرفاً برای گرامیداشت یاد و خاطره یک دوست عزیز یا یکی از اعضای خانواده است.

اگر در نظر دارید چنین موقعیت مهمی را بپذیرید، حتما این پنج نکته را در نظر بگیرید و در نظر بگیرید که کجا به حمایت نیاز دارید. آیا زمان و مهارت لازم برای انجام چنین کاری دشوار را دارید؟

به راهنمای انحصاری پیمانکار RLB دسترسی پیدا کنید یا با تیم ما تماس بگیرید تا درباره نحوه کمک به پشتیبانی از پیمانکاران در طول فرآیند اطلاعات بیشتری کسب کنید.



دیدگاهتان را بنویسید