مقادیر اصلی – عامل “X” از دست رفته.


زن - عصبانی

در کار من با کسب‌وکارها، بیشتر آنها در شروع کسب‌وکارشان وقت نمی‌گذارند تا ارزش‌های اصلی خود را تعریف کنند… خیلی کمتر یک طرح کسب‌وکار را ایجاد می‌کنند. امروز ما بر روی ارزش های اصلی تمرکز خواهیم کرد.
چرا به نظر من این اتفاق بیشتر به دو دلیل می افتد.

شماره 1 بسیاری از شرکت‌ها نتوانستند تشخیص دهند که چرا تعریف ارزش‌های اصلی کسب‌وکارشان مهم است [or so many other pressing issues seemed more important]. ارزش های اصلی مانند بازگشت سرمایه زمان و انرژی به نظر نمی رسند.

شماره 2 شرکت ها نمی دانند چگونه فرآیند شناسایی را طی کنند. ممکن است بسیار ضعیف شود – به ویژه در مشاغل خانوادگی یا شراکت.

هنگامی که یک کسب و کار گیر می کند یا شروع به تحمل مشکلات رشد می کند، آنها می دانند چیزی کم است، اما ممکن است مطمئن نباشند که چیست. آن عنصر گمشده اغلب “ارزش های اصلی” شرکت آنهاست.
واقعاً – ارزش‌های اصلی در رأس ذهن اکثر صاحبان مشاغل نیستند مگر اینکه مشکلی ایجاد شود. این می‌تواند ریشه بی‌صدا بسیاری از مشکلات داخلی باشد که برطرف نشده‌اند.
Abvمثل فیل صورتی در اتاق است و همه آن را نادیده می گیرند.
گاهی اوقات فقدان ارزش های اصلی زمانی ظاهر می شود که یک شرکت:

  • تلاش برای جذب، استخدام یا حفظ استعداد
  • مبارزه با بلاتکلیفی در مورد جهت شرکت، و/یا
  • عدم وضوح در پیام بازاریابی آنها

تیم رهبری در حال درک این موضوع است که ممکن است گام بزرگی را برای همسو کردن همه از دست داده باشند. عامل “X” گم شده معمولاً در این زمان ظاهر می شود.

یکی دیگر از موارد آشنا این است که شرکا یا تیم مدیریت تشخیص می‌دهند که به ارزش‌های اصلی نیاز دارند، زیرا به آنها گفته شده است، اما آنها نمی‌دانند «چگونه» این فرآیند را انجام دهند.

این منطقی است زیرا به عنوان یک کسب و کار خانوادگی یا شریک، دشوار است که در مورد ارزش های چه کسی غالب است یا چگونه به توافق برسیم.

تلاش برای انجام این فرآیند خودتان می‌تواند تنش و اختلاف را بدون شخص ثالث عینی مانند مربی یا مشاور کسب‌وکار ایجاد کند. قطعا ارزش زمان، تلاش و سرمایه گذاری برای طی کردن این فرآیند را دارد. ممکن است کثیف و وقت گیر باشد. با این حال، زمان تلف شده با سوء تفاهم، از دست دادن درآمد ناشی از آموزش و استخدام مجدد کارکنان جدید، و پولی که در تلاش‌های بازاریابی مختلف بدون نتیجه خالص صرف می‌شود، بیش از آنچه فکر می‌کنید برای شما هزینه دارد.

اگر کسب و کار شما با هر یک از این مسائل دست و پنجه نرم می کند، یا می خواهید ارزش های اصلی شرکت خود را شناسایی کنید، بهترین راه برای انجام این کار این است که با ارزش های اصلی شخصی خود شروع کنید. اگر می خواهید سبک رهبری شخصی خود را بدانید، این لینک است. رتبه CVI: http://bit.ly/2dE1KtQ

درباره کتی و نحوه کمک او به شما بیشتر بدانید ارزش های اصلی، ماموریت و چشم انداز خود را برای کسب و کار خود تعریف کنید. برای برنامه ریزی مشاوره رایگان با کتی اینجا را کلیک کنید!

رااینجا را کلیک کنید تا ارزش های اصلی خود را رایگان ارزیابی کنید!

دیدگاهتان را بنویسید