برخی آن را در باله یا موزه ها پیدا می کنند… برخی دیگر در جشنواره ها و رویدادها. اما ما در اینجا در مورد آن فرهنگ ها صحبت نمی کنیم. ما در مورد نوعی صحبت می کنیم که می تواند به شما در ایجاد کسب و کار، جذب کارمندان مناسب و فروش و حفظ مشتریان جدید کمک کند.
به بیان ساده، به عنوان یک صاحب کسب و کار، باورهای شما در مورد کسب و کار، زندگی و جامعه، ذهنیت شما را در حین ایجاد و رشد شرکتتان هدایت می کند.
همانطور که رفتار شما (یا بدرفتاری) با شریک زندگی، فرزندان، یا سایر اعضای خانواده به روشی خاص باعث ایجاد لحن در خانه شما می شود، نحوه برخورد شما با تیم، همکاران و مشتریانتان نیز یک «حال و هوا» ملموس ایجاد می کند.
پوف! شما فرهنگی دارید… خوب، بد یا بی تفاوت.
راهنمای فرهنگی discretionаru رفتار از جایی شروع می شود که دفترچه راهنمای کارمند به پایان می رسد. فرهنگ ما نحوه پاسخگویی به درخواستهای مشتری و نحوه پاسخگویی به ایدههای کارمندان را راهنمایی میکند. فرهنگ های اصیل نوآوری را تشویق می کنند. کارآفرین حتی از فرهنگ های کسب و کار کوچک قدردانی می کند.
پس چگونه برای کسب و کار خود فرهنگ ایجاد و حفظ می کنید؟
- روی آن تمرکز کنید و آن را در اولویت قرار دهید. در Undercover Boss، رهبران اغلب از این که بفهمند تیم آنها واقعاً به چه چیزی فکر می کنند، شوکه می شوند. اگر به صحبت های تیم و مشتریان خود گوش دهید، هرگز نباید تعجب کنید.
- مجبورش نکن فرهنگ باید اصیل باشد و سیستم اعتقادی شما را منعکس کند. اگر شرکای تجاری دارید، همه باید در یک صفحه باشید.
- یک پیاده روی انتظار اینکه کارمندانتان تا دیر وقت بمانند، اضافه کاری کنند و 24 ساعته و 7 ساعت شبانه روز در تماس باشند، اگر شما هم همین کار را انجام دهید، می تواند کارساز باشد. اما اگر کارمندان شما نتوانند در صورت نیاز سریع با شما تماس بگیرند، یا مجبورند در مورد یک “اضطراری” به مشتری برای شما دروغ بگویند، شما استانداردی دوگانه ایجاد می کنید.
- آن را در فرآیند استخدام، توسعه و اخراج اعمال کنید. از خود بپرسید که آیا هر یک از اعضای تیم با فرهنگ شما «تناسب» دارند یا خیر. برای مثال، اگر برای همکاری ارزش قائل هستید و عضوی از تیم دارید که دوست دارد به دیگران موعظه و دیکته کند، ممکن است برای فرهنگ مناسب نباشد. کارمندان با استعدادی را که رفتار و سبک کاری آنها ضد فرهنگ است آموزش دهید. از قطع رابطه با این زنان که فرهنگ شرکت شما را از مسیر خارج می کنند، نترسید.
آن را بررسی کنید برندهای خانوادگی شاد. این یکی از 10 کسب و کار با رشد سریع زنان است خم شدن. فرهنگ آنها در ارتباطاتشان متجلی می شود. شما نمی توانید از خواندن داستان های آنها، تماشای فیلم های آنها و دیدن عکس های خندان “خانواده” کارمند بزرگ آنها خوشحال نباشید. فرهنگ آنها طبیعی است و نشان می دهد. ارگانیک است، درست مانند محصول آنها.
با این حال، همه ما برندهای خوش شانس یا ارگانیک نداریم. از سایر مشاغل متعلق به زنان و اینکه چگونه ارزش های خود را در زندگی کاری روزانه خود گنجانده اند.
هنگامی که تمرکز خود را بر فرهنگ قرار دهید، اصول راهنمای خود را نیز کشف خواهید کرد. شروع به “احساس خوب” می کند. این چسب است که باعث می شود همه چیز بچسبد.
فرهنگ شرکتی که شادی کارکنان خود را در بر می گیرد، تضمین می کند … گردش مالی کمتر، مشارکت بیشتر و بهره وری بالاتر. کارمندان سفیران برند شما می شوند. مشتریان مدت بیشتری می مانند و به برند وفادار می شوند. همه خوشحال هستند!
درباره کتی و نحوه کمک او به شما بیشتر بدانید ارزش های اصلی، ماموریت و چشم انداز خود را برای کسب و کار خود تعریف کنید. برای برنامه ریزی مشاوره رایگان با کتی اینجا را کلیک کنید!
اینجا را کلیک کنید تا ارزش های اصلی خود را رایگان ارزیابی کنید!
در اصل منتشر شده است [now edited] در Sheboom.com در تاریخ 1/11/2016