تحت استرس مشتریان مشکل ؟؟


وبلاگ مهمان – نانسی شنکر

مشتریان مشکل

امروز در حال برگزاری یک جلسه آموزشی برای گروهی از کارگران بسیار پراسترس بودم که کار بسیار دشواری دارند که در تمام طول روز و هر روز با مشتریان بسیار عصبانی صحبت کنند. گروه بزرگی از کارمندان، اما آنها بیش از حد تحت فشار هستند و به طور جدی اثرات آن را در زندگی و کار خود احساس می کنند.

همه ما می دانیم که شما نمی توانید مشتری را راضی کنید، به خصوص زمانی که به روشی کاملا شخصی کار می کنید یا با آنها تعامل نزدیک دارید.

به احتمال زیاد این مشتریان از مشاغل سخت، زندگی ناامیدکننده، پر از خشم و ناامیدی کاملاً تحت فشار هستند و گاهی اوقات آن را بر شما تحمیل می کنند. اغلب اوقات تمرکز آنها در آنجا باقی می ماند … روی مسائل … اوه چه درام! آنها خرخر می کنند، شکایت می کنند، سرزنش می کنند، کمی بیشتر شکایت می کنند و آبکشی می کنند و تکرار می کنند.

خوب، هواگیری مفید است، اینطور نیست؟ شما باید آن را بیرون بیاورید… این زباله های سمی را همه جا بریزید. چرا همه را در داخل نگه دارید؟ آن را پخش کنید و مانند یک بیماری مسری می شود … همه کسانی را که مجبور به گوش دادن و تجربه آنها هستند تحت تأثیر قرار می دهد.

بنابراین در اینجا یک واقعیت جالب وجود دارد – آنچه روی آن تمرکز می کنید رشد می کند. روی مشتری ناخوشایند، تجربه بد تمرکز کنید و حدس بزنید که چه چیزی را جذب می کنید… بیشتر از همین!

پس راه حل چیست… آیا می توانید یاد بگیرید که “آزاد از سموم” زندگی کنید، طرز فکر خود را تغییر دهید و یاد بگیرید که قبل از اینکه بر زندگی شما مسلط شود، مقداری از آن استرس را از بین ببرید؟

اول، نگرش یا سخنان مشتریان عصبانی را شخصی نگیرید. واقعاً بیشتر به آنها مربوط می شود تا شما. به آن مشتری عصبانی لبخند بزنید، برای آنها آرزوی موفقیت کنید و ادامه دهید. نکته اصلی این است که افراد بدون استرس اجازه نمی‌دهند افراد سمی آن را روی آنها بیاندازند و روزشان را تصاحب کنند. فقط به شعار مواد مخدر دهه 1960 نانسی ریگان نه بگویید!

زندگی کوتاه تر از آن است که یک دقیقه را برای جذب زباله های سمی دیگران هدر دهیم. مشتریانی را دوست داشته باشید که از کاری که شما برای آنها انجام می دهید قدردانی می کنند و برای کسانی که این کار را نمی کنند آرزوهای خوب بفرستید. تو این قدرت رو داری که انتخاب کنی که چطوری میخوای زندگی کنی چون عزیزم همیشه همینطوره!

ما برنامه‌هایی را ارائه می‌دهیم که می‌توانند به شما و تیمتان کمک کنند تا فرهنگ شرکتتان را بپذیرید و بهره‌ورتر و سودآورتر شوید. اگر می‌خواهید درباره برنامه‌هایی که کتی ارائه می‌دهد بیشتر بدانید، لطفاً برای برنامه‌ریزی مشاوره رایگان اینجا را کلیک کنید!

را

اینجا را کلیک کنید تا ارزش های اصلی خود را رایگان ارزیابی کنید!

دمپایی قرمزبرهنه-جوراب-پاشنه قرمز

دیدگاهتان را بنویسید