مدیریت ریز تهاجمات در محل کار


بسیاری از سازمان‌ها سیاست‌هایی را اتخاذ می‌کنند که هیچ شکلی از آزار و اذیت خارجی و/یا تبعیض در محل کار را تحمل نمی‌کنند، اما در مورد رفتارهای پنهان‌تر چطور؟ این مهم است که خودآگاهی خود را ارتقا دهیم و همچنین مراقب تهاجمات خرد در محل کارمان باشیم.

میکرو تهاجم چیست؟

خرد پرخاشگری، تعاملات یا رفتارهای ظریفی است که بر گروه های به حاشیه رانده شده تأثیر می گذارد یا سوگیری را به آنها منتقل می کند. ریز تهاجمات به اشکال مختلفی ظاهر می شوند. آنها می توانند کلامی یا غیرکلامی باشند و اغلب غیرعمدی هستند. علاوه بر این، ریز تهاجمات نه تنها در سطح فردی رخ می دهند، بلکه می توانند سیستماتیک نیز باشند. گاهی اوقات در فرآیندها، سیاست ها و فرهنگ سازمان تعبیه شده است.

علیرغم این واقعیت که ریز تهاجمات می توانند غیرعمدی باشند، تأثیر آنها بر دیگران جدی و واقعی است. ریز تهاجمات یک اثر کلان دارند.

انواع ریز تهاجمات

حمله میکرو
یک شکل عمدی‌تر و قابل مشاهده‌تر ریز تهاجم، ریز حمله‌ها توهین‌هایی هستند که هدفشان صدمه زدن به گیرنده است. شوخی کردن با یک گروه خاص به حاشیه رانده شده

میکروبی اعتباری

شاید رایج ترین شکل ریزپرخاشگری، ریزناتوانی زمانی اتفاق می افتد که فردی از یک گروه به حاشیه رانده شده به نحوی به حداقل برسد یا کاهش یابد. به کسی می گوید که انگلیسی را خیلی خوب صحبت می کند.

ضربات میکرو
ارتباطی که بی ادبانه یا بی احترامی به میراث یا هویت گیرنده است. توهین‌های کوچک معمولاً ظریف هستند، اما به روشی تأثیرگذار منتقل می‌شوند و توسط گیرنده ترجمه می‌شوند، یعنی. از نقش/عنوان خود شگفت زده شدن.

افزایش آگاهی در مورد ریز تهاجمات

سفر به خود و آگاهی در محل کار فقط همین است – یک سفر! این شامل نگاه به درون و پرسیدن سوالات سخت است. با آموزش خود و دیگران در مورد تجربیات مشترک دیگران از گروه‌های سنتی به حاشیه رانده شده شروع کنید و همدل باشید. اگر متوجه شدید که خود یا شخص دیگری مرتکب یک حمله خرد شده است، مقابله با آن دشوار است، به خصوص اگر ناخواسته انجام شده باشد. از پاسخ تدافعی بپرهیزید، تصدیق کنید که بر شخص دیگری تأثیر گذاشته‌اید، و اگر قابل باور است، برای درک بهتر سؤال بپرسید. سؤالات نباید نیاز اساسی به اثبات چیزی یا بیان یک نکته را منعکس کنند، بلکه باید برای کسب وضوح تجربه، افزایش آگاهی و تشویق رشد و پیشرفت کلی باشند. اگر ریز تهاجمات را مشاهده می کنید و احساس راحتی می کنید، صحبت کنید! شما باید به صورت حرفه ای با درخواست توضیح یا توضیح معنی مداخله کنید. همچنین می‌توانید به‌طور خصوصی با فردی که مرتکب ریز تهاجم شده صحبت کنید تا آگاهی او را افزایش دهید.

به قول خودت عمل کن

در این زمینه، مهم است که کلمه “آگاهی” را به عنوان یک فعل در نظر بگیریم. فقط گفتن اینکه شما یا قصد دارید بیشتر از ریز تهاجمات در محل کار آگاه شوید کافی نیست. در عوض، شما می خواهید با استفاده از زبان و ارتباطات فراگیرتر و تشویق آن ها اقدام کنید و فضایی ایجاد کنید که در آن همه افراد در محل کار مسئولیت اعمال و رفتار خود را بپذیرند. مهم است که همه برای بیان ارزش تجارب خود و همچنین دریافت بازخورد آگاهانه با هدف مشترک رشد و شمول احساس امنیت کنند.

RLB People به طور منظم آموزش DEIB را در محل کار سازماندهی می کند. در خبرنامه ما در اینجا ثبت نام کنید تا از جلسه بعدی ما مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طیف گسترده ای از خدماتی که RLB People می تواند به شما ارائه دهد، با تیم به آدرس [email protected] تماس بگیرید یا از وب سایت آنها به آدرس people.rlb.ca بازدید کنید.



دیدگاهتان را بنویسید