خرید مالیات بر درآمد شرکت های دولتی مبتنی بر بازار


تقسیم درآمد برای اهداف مالیات بر درآمد شرکتی ایالتی یک ملاحظات مهم برای مشاغلی است که در چندین ایالت ایالات متحده فعالیت می کنند، از جمله مشاغل کانادایی که در ایالات متحده گسترش می یابند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ملاحظات مالیات بر درآمد شرکتی برای شرکت های کانادایی در حال گسترش به ایالات متحده، توصیه می کنیم پست ما را در مورد این موضوع که در اینجا موجود است، مرور کنید.

یک روند رو به رشد در سال های اخیر در مالیات بر درآمد شرکت های دولتی، اتخاذ قوانین تدارکات مبتنی بر بازار برای فروش خدمات به جای قوانین سنتی هزینه عملکرد است. مقررات مالیات بر درآمد شرکت دولتی مبتنی بر بازار تعیین می کند که یک شرکت باید مالیات بر درآمد خود را بر اساس محل فروش خود بپردازد. در بسیاری از کشورها جایگزین منبع دریافتی هزینه عملکرد (COP) شده است. در حالی که منبع یابی مبتنی بر COP به مکان عملکرد خدمات متکی است، منبع یابی مبتنی بر بازار در نظر می گیرد که مشتریان از کجا از خدمات استفاده می کنند. با این حال، استفاده از هر دو روش بین کشورها می تواند منجر به مالیات مضاعف شود.

در تدارکات مبتنی بر COP، درآمد مربوط به خدمات به ایالت ها بر اساس محل هایی که مالیات دهنده متحمل هزینه های خدمات می شود، تخصیص می یابد. این روش آسان است زیرا به محل هزینه ها متکی است. از سوی دیگر، تعیین محل سود مشتری برای تدارکات مبتنی بر بازار پیچیده‌تر از شناسایی هزینه عملکرد است.

به عنوان مثال، بیایید یک کسب و کار مشاوره در فلوریدا را در نظر بگیریم که صرفاً در ایالت فعالیت می کند اما مشتری با مکان هایی در کالیفرنیا دارد. فلوریدا از تدارکات مبتنی بر COP پیروی می کند، در حالی که کالیفرنیا از تدارکات مبتنی بر بازار پیروی می کند. به دلیل قوانین مختلف، درآمد کسب‌وکار می‌تواند از فلوریدا و کالیفرنیا به دست بیاید که منجر به مالیات مضاعف می‌شود.

تعیین محل سود مشتری برای منبع یابی مبتنی بر بازار چالش برانگیز است. عواملی مانند زنجیره‌های خرده‌فروشی با فروشگاه‌ها در چندین ایالت و فروش آنلاین به مشتریان در سراسر کشور، ارزش‌گذاری را پیچیده‌تر می‌کنند. این ابهام چالش‌ها و فرصت‌هایی را برای به حداقل رساندن مالیات بر درآمد دولت از طریق برنامه‌ریزی دقیق ایجاد می‌کند.

بسیاری از ایالت هایی که از تدارکات مبتنی بر بازار استفاده می کنند، به جای رویکرد سنتی سه عاملی، از روش تخصیص یا تقسیم فروش تک عاملی استفاده می کنند. تقسیم ضریب فروش واحد، درآمد مشمول مالیات را بر اساس درصد فروش انجام شده در آن ایالت به یک ایالت تخصیص می دهد. این روش به مالیات دهندگان اجازه می دهد تا به طور بالقوه از پرداخت مالیات بر بخشی از درآمد خدمات خود در کشورهایی که از آن استفاده می کنند اجتناب کنند. رویکرد سه عاملی درآمد مشمول مالیات را بر اساس ترکیبی از فروش های انجام شده در ایالت، دارایی واقع در ایالت و حقوق و دستمزد در ایالت به یک ایالت تخصیص می دهد.

برای نشان دادن روش تخصیص فروش تک عاملی، اگر کسب و کار مشاوره ای که قبلاً ذکر شد، دفاتری در کالیفرنیا به جای فلوریدا داشت و مشتری فقط در فلوریدا قرار داشت، درآمد حاصل از خدمات ارائه شده در فلوریدا به هیچ یک از ایالت ها تخصیص نمی یابد. این به این دلیل است که کالیفرنیا از تدارکات مبتنی بر بازار پیروی می کند در حالی که فلوریدا از تدارکات مبتنی بر COP پیروی می کند.

با این حال، معکوس کردن محل کسب و کار مشاوره و مشتری در مثال منجر به مالیات مضاعف می شود. در این صورت، فلوریدا و کالیفرنیا هر دو درآمد را به ایالت های مربوطه خود اختصاص می دهند و درآمد یکسانی را در هر دو مکان مشمول مالیات می شوند.

برخی از ایالت ها قوانین «بازگشت» یا «بازگشت» برای کاهش تأثیر درآمدی که در هیچ ایالتی مشمول مالیات نیست، دارند. این قوانین یا درآمد معینی را از ضریب تخصیص مستثنی می‌کند یا مستلزم درج درآمدی است که در کشور دیگری مشمول مالیات نمی‌شود. برای درک دقیق این قوانین و به کارگیری صحیح آنها، مشورت با یک مشاور مالیاتی واجد شرایط بسیار مهم است.

استفاده ترکیبی از منابع مبتنی بر بازار و روش‌های تولید درآمد مبتنی بر COP، ریسک سود انباشته و مالیات مضاعف را افزایش می‌دهد. مالیات دهندگان باید عملیات خود را بررسی کنند، خطرات بالقوه مالیات مضاعف را شناسایی کنند و فرصت فروش غیر مشمول مالیات دولتی را به حداکثر برسانند. آنها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که روش های برنامه ریزی مالیاتی و انطباق آنها به طور دقیق درآمد را به ایالت ها تخصیص می دهد، با توجه به اینکه ممکن است مزیت یک سرویس با موقعیت مشتری در تدارکات مبتنی بر بازار مطابقت نداشته باشد.

برای راهنمایی بیشتر در مورد اینکه چگونه منبع یابی مبتنی بر بازار ممکن است بر فروش کسب و کار شما به مشتریان ایالات متحده تأثیر بگذارد، توصیه می شود با مشاور مالیاتی خود مشورت کنید یا با تیم مالیاتی RLB در ایالات متحده تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید